rostyle_png

Кондитерська-пекарня Mary

ROM_0671.JPG

А пам’ятаєте часи монохромно-геометричного вибору хліба в магазинах? Ну, тобто, чорний і білий, круглий чи «кірпічик». Батон – на десерт, бо він був чуть солодший) І я довго не міг звикнути, що у вигляді батону може бути «несолодкий» хліб.

З часом альтернатива почала з’являтись у вигляді нових постачальників, які, втім, пекли все той же звичний всім круглий чорний і квадратний білий. Але клятий капіталізм дотягнувся і до нас. Як результат – маємо шикарний вибір продуктів харчування і хліба зокрема.

Ще чуть тексту і фоткиСвернуть )
rostyle_png

Горішні Плавні та ГЗК

ROM_0797.JPG

Якось так вийшло, що з подачі falkoner та за підтримки ibigdan потрапив я до Горішніх Плавнів. Бо не хотілось вдома сидіти. На один день всього, але місто подивитись встиг та ще й в кар'єр спускався.

Так от, впевнено підтверджую той факт, що Горішні Плавні таки можуть бути туристичним центорм, розвиваючи промисловий та водний туризм. Якби жителі цього хотіли, звісно. Місто зовсім не створює враження строго промислового, навпаки, місцями було стійке враження що знаходишся в курортному містечку. Дніпро, пляжі, охайні вулиці, затишні парки - тут дійсно приємно знаходитись. Але, звісно, перлина цього міста - Полтавський гірничо-збагачувальний комбінат (він же компанія Ferrexpo). Велетенський кар'єр завглибшки біля 400м справляє враження. Цитуючи Ігоря, дивлячись на цей кар'єр, починаєш вірити, що українці вирили Чорне море.

Замість мене про місто та кар'єр прекрасно розповість ось ця стаття, а я покажу трохи фотографій. PS Дякую за екскурсію!

ROM_0899.JPG
Десь до 20 фоток...Свернуть )
rostyle_png

Кам'янець магічний

ROM_8064.jpg

21 квітня Кам’янець-Подільський традиційно відсвяткував відкриття туристичного сезону. З цієї нагоди Департамент гуманітарної політики Кам’янець-Подільської міської ради, який відповідає да розвиток туризму в місті, спільно з АНБ-Україна організували блог-тур, в рамках якого блогерам розповіли та показали чому варто їхати в Кам’янець. І були дуже переконливими)

Насправді, Кам’янець-Подільський – це безпрограшний варіант для подорожуючих Україною або для туру вихідного дня. Коли б ви не поткнулись сюди, тут майже гарантовано проходитиме якийсь фестиваль, ставитимуть рекорд, реконструкцію історичних подій, відкриватимуть експозицію тощо. Це третє в Україні місто по кількості пам’яток, найвизначніша з яких, звісно, Стара фортеця, а ще грандіозний Замковий міст, Ратуша, кафедральний костел та багато іншого. Це місто фестивалів, яких тільки на цей рік заплановано біля сорока. Це різноманіття варіантів проживання та харчування, пропозицій для активного відпочинку та відпочинку з дітьми.

ROM_7683_HDR.jpg

Але почати хочу з самого звичайного і повсякденного – з міського простору.Далі...Свернуть )

На дворі що?

(перепостил r_naumov)
Правильно, весна.

А у блогерів, що?..

Правильно, сверблячка невтримне бажання кудись поїхати :) Щоб там стрімити в ютубчик, знімати на смартфони та дзеркалки, публікувати в інстаграми-фейсбуки та бложики. І лайкати, лайкати до нестями в карколомних позах, що оті кляті... перепрошую, замріявся.

А першим свої двері для блогерів відчиняє хто?

Правильно: Кам’янец-Подільский, і вже зовсім скоро - 21 квітня.



Вперше відкриття туристичного сезону в Кам’янці у форматі великого фестивалю відбулося 10 років тому. То ж на честь ювілею, управління культури і туризму Кам'янець-Подільська обіцяє влаштувати таке свято, що від Кам’янця камня на камені не залишиться блогерам буде що знімати і розповідати весь наступний рік :)

Не буду вигадувати щось від себе, просто процитую прес-реліз:

читать дальшеСвернуть )
rostyle_png

Написав для FB, але для ЖЖ теж зайвим не буде

Є два типи користувачів соцмереж: автори контенту і читачі. Власне, як і скрізь - одні створюють, інші споживають. Як і у всьому іншому, наприклад як з продуктами, одні обирають тільки здорову їжу, інші харчуються чим попало.

З інформацією те саме. Можливо для когось це сюрприз, але далеко не вся інформація, як ті йогурти, однаково корисна. Існує величезна кількість авторів-ідіотів, при чому одні такими є від природи, інші професійні.

На жаль, споживачі далеко не завжди аналізують те, що і кого вони читають, внаслідок чого непотрібна і навіть шкідлива інформація тиражується десятками і сотнями репостів.

Відомо що попит створює пропозицію. Створіть попит на якість і контент покращиться слідом. Що для цього потрібно? Всього лише споживати свідомо.

Я взяв на себе сміливість створити для вас невеличку інструкцію з очевидними порадами як фільтрувати інформацію. Сподіваюсь, комусь стане в нагоді.

P.S. Дана інфографіка рекомендована перед споживанням будь-якого матеріалу, в тому числі і цього посту